lördag 31 januari 2009

Utmaning!

Blev utmanad av Linn.

4 av Mina favoritprogram på TV

* Desperate Housewives
* Criminal Minds
* CSI
* Let´s dance

4 saker jag gjorde igår

* Promenerade i skogen.
* Gjorde smörgåstårta, som garnerades idag.
* Var på köksfest hos Erik
* Gick hem från festen med full man och trött Safira..

4 saker jag längtar till (efter)

* Vår Riga weekend
* Vår
* Sommar (och det som hör till denna sommaren)
* Att L ska få bort vissa bilar från min tomt.. o in i sitt garage.

4 Favoritrestauranger

* Coco Thai
* Efesos
* Hällaz
* China

4 saker på min önskelista

* En drömvinst
* En tapetserade som fixa trapp o övre hall
* Att slippa betala av mitt studie- o huslån
* Värme, som i sommar :)

4 personer jag utmanar

* Malin
* Lina
* Ivan (Li´s bil)
* Safira

Inga kommentarer: