torsdag 22 januari 2009

Skåpstädning, igen

Jag lovade Larsa att städa ur alla badrums skåp innan han kommer hem imorgon, fredag. Jag har börjat... att riva ur allt o lägga på golvet i olika högar. Men längre än så kom jag inte.
Jag behöver plastbackar, som går att stapla på varandra. Gärna genomskinliga oxå, så man ser vad som är i.

Som ett brev på posten kom Clas Ohlssons reklamblad idag. På förstasidan var det genomskinliga, stapelbara plastbackar i olika storlekar till rabatterat pris. Kunde inte bli bättre imorrn är det jag som åker dit o shoppar innan han kommer hem o ser all röra!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja det bidde jättebra hemma faktiskt! =) Adlers stängde i somras så nu är det bostadshus där. Flerfamiljshus tror jag...

Malin sa...

Hann du genomföra uppdraget innan Larsa kom hem? ;)