söndag 11 januari 2009

Dessa repriser. . . .

Ännu en gång sitter jag framför TV:n och tittar på reprisen av Körslaget. När jag såg reprisen av första programmet nere hos mamma i mellandagarna så kände jag igen en tjej i Hannas lag. Tänkte inte mer på de, vem skulle jag känna i Bollnäs? Det gick två avsnitt på raken då, så jag hade lång betänketid. Efter programmet glömde jag bort det. Men när jag såg det nästa gång o fick syn på henne kom jag på det! Hon satt framför mig o Larsa på planet både till och från Thailand :) Vi borstade t.o.m tänderna ihop på flygplatsen i Sharja.

Så skönt när man kommer på var man känner igen nån igrån. Nu kan jag slappna av.

Om en halvtimme är det reprisen av Let´s Dance som jag missade i Fredags när vi var på Njuta med halva gamla HamnCaféet gänget. Gabi, Jean, Victor, Togge, Carro, Dennis, Tessan, Crille, Monica och Jesper.

Inga kommentarer: