lördag 31 januari 2009

Mitt i helgen

Så, utmanad och klar.

Igår traskade vi som sagt över till Eriks köksfest. Han har renoverat köket o hade smygpremiär. saknas golvlister och målning av luckorna. Det var en trevlig tillställning. safira var såklart med o tog alla med storm. Bergarn tog hand om henne; matade henne, rastade henne, klappade henne, matade henne, bajsade henne, matade henne, busade med hon osv. En hejjare på att matas är han. Men igår var han duktigare än någonsin =)






Idag garnerade jag och gjorde klart Carros 25- års smörgåstårta. Ikväll ska hon ha tillställning för vänner o bekanta. Blir kul :)


Kom på att jag inte vart på min favvo restaurang Coco Thai sen i somras när jag var där med tjejorna. Först bjussade Li på bio, sen gick vi dit o åt smaski smask. När solen gått ner åkte vi till Ödeby, Fellingsbro o skrämde upp varandra i den gamla ruinen. Som vi är helt säkta på att det bodde både späken, varulvar o uteliggare i.


Så verkligen dags för ett restaurang besök där igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja snart måste vi åka dit. med ficklampor...//Jennie