måndag 1 december 2008

Dagen började perfekt

Vaknade mitt i en dröm av att Larsa kom in i sovrummet med stor frukost o massa paket med sig, imorse. Underbart! Hjortron yougurt, varm choklad o grädde och smaskiga smörgåsar. Efter allt paket öppnande var han tvungen o åka till jobbet, och jag kunde somna om en timme. Jag fick massa bra o ha grejjer och en mobil =) Röd o fin var den.

På första rasten i skolan kom Jenny o Malin fnissande o tasslande fram o gratulerade mig med paket. En hel påse med lyxiga tryfflar. Jag har ju försökt göra själv efter malins alla recept med det blir aldrig nått. Bara en kladdig smet. Nu äntligen ska jag få njuta av dessa smakiga varelser. Tryfflar is the shit.

Lunchen börjar ta slut och jag måste tillbaka till skolan. Har pratat hela förmiddagen om oljor. Till fordon. Visste inte att det fanns såå mkt o säga om dom...

2 kommentarer:

Li sa...

Grattis grattis grattis! Ska vi fira dig i helgen?
Marcus hälsar också.

Malin sa...

Skam den som ger sig! Du kan få gå på tryffelkurs hos mig. ;)