torsdag 11 december 2008

Överlevde!

Idag har vi varit ute HELA dagen. Beskurit äpple och päronträd. Från 8:20 på morgonen till 15:00 på eftermiddagen. På lunchen var jag hemma o duschade mina ben och fötter med varmt vetten för att orka nästa halva på denna frusna dag. Frös konstant om tårna. Hade jag inte fått låna ett par varma vantar av Malin hade jag nog inte överlevt. Men hon försökte ta död på mig genom att klättra upp i träden o såga bort stora grenar, som med glädjetjut kastades ner på mig. Så jag gav igen. Försökte iaf.
När jag kom hem var det bara att börja skotta. Safira hjälpte som vanligt INTE till. Sprang mest rund som en dåre och tittade bakom sig på all snö som yrde. Då o då fällde hon ner underkäken i snön, som blev fylld på ett ögonblick. Det verkade smaka bra.

Köpte ett Singstar på tradera härom dagen. Det kom idag. Rn´B skivan. Var såklart tvungen att prova. Pluggade i och insäg att jag fortfarande inte kan sjunga. Det hemskaste med Rn´B skivan var "rap o metern". Låtar jag trodde jag kunde hyffsar var idag låtar jag knappt hade hört visade det sig.

Magen kurran. Jag ska trycka i mej lite av konamaten som blev över igår. Och sushi! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Skyll dig själv,du sprang ju alltid åt hållet jag kastade grenarna!! ;)