lördag 6 december 2008

Lugn vecka med mkt god mat

Häromdagen var jag hos Li o hälsade på. Hon blir rundare och rundare om magen varje gång man ser henne nu. En riktig knubbis. Vi kommunicerade lite med han där inne. Li drack iskallt vatten, han blev arg o försökte sparka oss, men Lis mage var ivägen, så jag klarade mig ifrån hans vilda sparkar.

Igår var Li här. Det blev en lugn och skön fredag kväll. Larsa höll sig hemma också (!) Vi åt inbakad fläskfilé m. potatisgratäng. Lyxade till med marängswiss till efterätt. Allt medan vi följde Idol. Alice och Kevin förtjänade sina platser i finalen. Så provade vi nya Buzz, som jag gillade väldigt mycket. Vi lyckades tjata på Larsa så han var med. Men han var mest butter. Satte oss med Yatzy ist. Verkar ha tappat bort varenda plupp till "Sänka skepp" :(

I Onsdags vart jag utbjuden av Erika och Jenny. De kunde inte komma på festen o ville kompensera. Blev en mysig kväll på Mingla med supergod mat och härliga presenter. Provade såklart kmobilkameran på mina vänner:

Inga kommentarer: