lördag 20 december 2008

Hänt i veckan

Sista skolveckan har varit lite hektisk. Men nu är det över. Jag blir arbetslös på måndag, med strålande betyg :)

I tisdags gjorde vi julgrupp att ta med hem. Min blev såklart urtjusig :P

Onsdag morgon gjorde vi blomsterarrangemang som skulle få pryda matsalens bord under jullunchen. På kvällen var vi uppe på svampen och avnjöt en middag med hela klassen + lärare. Vi åt vildsvin med glöggsås och potatiskaka. Jättegott!

På torsdagen hade vi "ett lustfyllt" beskärningsprov,
som oxå gick jättebra :) Så åt vi julbord i skolan.
Jag åt mest julskinka på gott bröd...
Men köttbullarna var goda oxå!

Fredag. Sista skoldagen. Lärarna sjöng jullåtar med trädgårdstext. Bjöd på glögg o julgodis. Men framförallt; delade ut betygen! Jag är supernöjd med mina. Hade faktiskt flest MVG och bara två st G. (Inga IG, som har förekommit i andra skolbetyg) Jag har alltså vart i skolan + gjort mina arbeten och uppgifter =) Himla bra kombination visade det sig =)



Idag, lördag ska jag och (tro det eller ej!) Larsa upp på stan. Klockan han fick av mig i 30-års present är helt fuktskadad. Fast han inte ens badat/duschat med den. Bara sköljt av Safira. Jag köpte den för att den skulle tåla en hel del, däribland vara super vattentät! Skulle man byta batteri i den var man tvungen att göra detta hos nån med tryckluft för att den skulle behålla sin vattentäthet. Men vi har inte ens bytt batteri än. Tog batteriet slut inom ett år skulle vi få det gratis hos dom t.o.m. Jättedåligt! Så vi ska in till Klockmaster och ge dom på näsan :)


Sen är det ju en del julklappar som ska inhandlas till diverse julklappsbyten.


Snart ska jag slå på kaffet, skicka sms till Larsa, som ligger uppe o sover, då vaknar han förhoppningsvis, dels för han har jättehög volum på och dels för att högtararn är spräckt, så det skäääääääär i öronen när den sätter på sitt alarm/någon ringer lr skickar medd. Hemsk är den att vakna till! Kanske får köpa en julklapp till honom ändå. Fast vi inte ska...

Inga kommentarer: