måndag 31 december 2007

Uppdateringar!

Safira, Erik och Parvel på Julafton.
Nu när man är ledig, och Larsa också. Så hinns det inte med att blogga. Finns aldeles för mycket annat, viktigt att göra. Här kommer lite uppdateringar:

Jobb: Jag vaknade av att min mobil ringde kl 8 på morgonen i torsdags. Det var Erika. Hennes jobbarkompis (som jag träffade några dagar innan, för första gången) hade ett jobb att erbjuda o kom på att Erikas kompis har ju inget! (jag) Vilket uppvaknande! Det var på Posten, åka runt o tämma postlådor mellan 15-19 varje dag. Halvtid alltså.... Lite snabbt räknande så skulle jag få ut ungefär lika mkt som jar har nu, om jag jobbade halvtid o stämplade så mycket det gick. Så jag tackade nej.

Julkort: Jag hittade ett litet antal julkort i bilen. De har blivit lite bortglömde av allt julstök... Så, Li, Jenny, Togge och Erik: Sorry! Ni kanske får dem innan det blir sommar ;)

Nyårsafton: Idag är det ju Nyårsafton. Det ska firas. Måste ställa saker o ting på kylning snart. Det nya året kommer firas in hos Erik. Jennie, Martin, Linn o Martin ska jag möta upp där. Jennie ska tvätta (!!) till kl 22.... Larsa däremot (svikaren) ska ta sej iväg till Kumla. Hem till Crille o Monica. Och Li (svikaren) ska vara hemma o mysa. Gulligt :P

Vuxentest: Li lurade mej att göra ett vuxenpoängstest ( http://www.vuxenpoang.com/ ) Jag fyllde i frågorna lite snabbt och vipps så stod det att jag egentligen var 34,4 år! Mer än 10 år kvar ju! Jag gjorde genast om det och ändrade
"Hur dricker du ditt kaffe?" från "Latte med massa socker" till "med en skvätt mjölk/socker"
"Har du köpt hus lr bostadsrätt?" från "Ja" till "Ja, det var dyrt"
Lite sådana justeringar o så vipps så var jag uppe i en ålder av 34,9 !! Jag blev altså äldre!
Jag ger upp!

Mellandagsshopping: Jag har vart i stan en gång o på marieberg en gång. Har egentligen inte hittat något speciellt. Lite bas linnen, smink, kallingar till Larsa, och 3 par skor.

Inga kommentarer: