onsdag 26 december 2007

Annandagen

Ja, det har hunnit bli den andra dagen. Larsa o jag har sovit i varsin soffa, hemma. Vet inte riktigt varför. Men det var Larsas ide. Nånting om att jag vräker ut mej i sängen.... Det tror jag inte på! Här ligger vi iaf. Det är Cirkus på TV.

Igår, Juldagen, var kämpig. Jag gick inte upp ur sängen förns 14:30. Vi hade efterfestat här, med singstar o julmat fram till 5-6 på morgonen tror jag. Så när jag kämpade mej upp o gjorde mej iordning för kvällen, låg Larsa kvar o sussade. Jag åkte till Erika där vi blev bjudna på mat. Jenny P, Camilla o Daniel var där. Sen droppade det in mer folk efter middagen. Vi var iaf. 15-20 personer ett tag. I Erikas etta på typ 40kvm. Sen bar det av till Frimis. Det var väldigt dåligt med folk där, faktiskt. Och otrevliga vakter. Så gick hem innan dom stängde. Det hör inte till vanligheterna. Larsa blev väldigt förvånad!

1 kommentar:

Li sa...

Men ååhh pucko.. Det är inte meningen att du ska klara det ju... Be Larsa göra det o så kollar du på när han koncentrerar sig en massa o sen klosar.. Det är svinkul! Han kommer bli så rädd!