tisdag 18 december 2007

Terry Evans, igen (!)

Idag var jag på Ikea och shoppade loss för måånga kronor. Det var förresten tok rea på julsaker. Så blev hur mycket som helst handlat. Typ 75% rea på saker o ting.
Nu till det lite skrämmande:
När jag kom in på porslin o kastrull avdelningen stod det en man ivägen. Smala gånger där, o man vill inte välta massa glas. Jag tittade upp. Där var han. Mediet. Terry Evans! Vad gör han här? Li såg honom på stan, för bara några dagar sen. Jag vet att han skulle ha en "föreläsning" på Karro skolan, men det var ju minst 2 veckor sedan. Jag blev lite osäker på om det nu verkligen kunde vara han. Så glodde lite då o då, när han inte såg. Blev oxå rädd för att han läste mina tankar o försökta tänka på blomsterängar en fin solig sommardag. Inte: Är det verkligen han? Ja...han har de där äckliga ögat....
Så, det måste vart han. På pricken lik. Det läskiga ögat. OCH han pratade engelska med sitt sällskap. Victoria hette hon. Råkade jag höra...

Inga kommentarer: