torsdag 26 april 2012

Tjejkväll på stan!

18.01 stod jag i badrummet. Ungarna var i badet o Larsa satt på en pall brevid. jag passade på att sminka av mig så det var klart innan jag somnade alldeles förtidigt, som vanligt, i soffan.....

18.03 Mobilen pep. Sms där det frågades om jag skulle med o shoppa. Tjejkväll i stan o extraöppet till 21.

18.05. Barnen har badat färdigt. Torkning, smörjning, pyjamas o tandborstning. Lägger Allan o sminkar på mig igen. Siri kan ju gå upp i trappen själv så det funkar att L lägger henne nu.

18.30 Allt klart o skjutsen anländer!

21.30 Efter shopping o glatt humör blir jag avsläppt precis innan en viss granne backar in i staketet. Jag är ett par brallor, 2-3 toppar, en bikini och små söta skor till Siri och mandelkubb till Larsa rikare.

2 kommentarer:

Staketbackaren! sa...

Att backa nära o proffsigt är inte det samma som att backa in i!! Nu tror ju folk att jag nuddade staketet... Det gjorde jag icke!! :-D

E-line sa...

Oj då! Det var dåligt skrivet. Rättar till det; "... blir jag avsläppt hemma väldigt nära staketet" ;D Efter en proffsig o trygg färd hem i lilla lilla snabba bilen!