tisdag 17 april 2012

Overkligt

Efter att ha nattat Allan blev jag inbjuden till Siris säng. Jag nappade. Efter ett tag vaknade jag. Kollade armklockan o trodde klockan var 8 på morgonen!! Panik! Kl 8 ska vi befinna oss på HK o träffa VDn o få massa information. Och då ska ju barnen vara väckta, påklädda o körda till dagis FÖRST.

For upp o tänkte väcka Allan först, men kuta in i vårt sovrum där ingen Larsa låg o sov. Trodde han somnat i soffan.... Visste inte vart jag skulle börja?! Barn, kläder lr ringa o meddela att jag blir väldigt sen. Rusar ner o ska göra MIG iordning lite fort. DÅ börjar jag fatta att nått är fel. Jag är ju redan påklädd. Larsa är vaken o påklädd där nere. Kaminen brinner och det är väldigt mörkt ute.

Efter en halvtimme slår hjärtat normalt igen och jag lägger mig i ett avkopplande saltbad.

Jag stället ett extra alarm imorrn!

För första gången ska jag lämna båda busfröna på dagis imorrn och fr.o.m tor går båda heltid. Allan gillar dagis säger personalen o de snälla släktingarna som hjälper honom igång där.

Bilden är nån månad gammal. Siri har hängt på mig alla halsband hon hittade och jag gör gängtecknet för "Kvinnerstatorp". Inget konstigt. Måste ha med en bild för att mobilblogga från sängen o hade ingen aktuell i lager....


Inga kommentarer: