onsdag 25 april 2012

Tack vad fint! :)

Idag när jag kom hem hade det hänt saker! L hade tagit in hjälp i form av sin mamma och farit o handlat både det ena o andra! Kylen var full, huset var städat, tvätten klar o altanen vårstädad :) Fina blommor i glada färger var utställda både inne o ute! Maten var även den klar att serveras. Lyxigt att komma hem till!


De ringde från dagis på e.m. Siri var hängig o hade feber. Gunilla ryckte in o hjälpte till att hämta hem henne då jag var mitt uppi att lasta löv o grenar utanför stan, så det skulle dröja innan jag kunde befinna mig på dagis i mina kläder med min bil.... Imorgon blir det min första VABdag. Innan jag började jobba såg jag lite fram emot den här dagen, men nu när jag är här känns det ju inte alls bra. Många löv som väntar på mig därute! ;)


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer: