onsdag 15 oktober 2008

Nyttig dag (inte ur kolhydrat synpunkt)

Idag har jag klippt mig. Och för en gångs skull menar jag det jag faktiskt säger. Jag har klippt mig själv. Tog en liten toffs här o där, o klippte. Först hade jag ingen aning om vad jag höll på med. Men redan efter några minuter fick jag in en taktik. Tror jag klippte upp håret, själv! :) Det var värre när jag skulle klippa andra sidan på mig. Försökte hålla saxen i vänster hand, men gick ju inte... Resultaten är liiite bättre på första sidan, med andra ord.

Idag lovade jag också mig själv att jag skulle ta tag i mina skolarbeten, på riktigt. Sagt och gjort. Jag har suttit framför dator, böcker, anteckningar och andra papper hela dagen. Med korta pauser för mat och dryckintag + hundrastning.
Är klar med ett arbete och kommit lite längre med ett annat! =)

Inga kommentarer: