lördag 11 oktober 2008

Barrunda med Mange Uggla?

Igår var vi ute o firade att Nea fått en fast tjänst på Skadekontroll. Jätteskönt för henne! Vi drog till med ett restaurang besök med goda vänners sällskap följt av en barrunda. Hade Erik som privat chaffis hela kvällen så var bara att knäppa med fingrarna så kom han susande =) Bra är om man hittar dit man ska oxå, återkommer till det. Vi var på Mingla, Pitchers och O´learys. Skön kväll! Alldeles lagom. Utsökt mat och lagom het Galliano. På O´learys uppträdde Magnus Uggla, eller gjorde han??

Nea studsade när hon fick syn på han =)
Nea: "Det är Magnus Uggla. Titta! Titta!"
Jag: "Är du säker?"
Nea: Jaaaa :)
Vi frågade vakten och icke! Det var en look a like, men ack så lik. Vi såg ingen skillnad fast vi visste. Så lik var han.

När det var dags för hemgång skjutsade Erik ut mig till Togge (i Lillån) för Larsa var kvar där... "Stanna här i kurvan. Det blir jätte bra" Jag hade tydligen inte hållt koll på skyltarna på samma sätt som man har utan drinkar i systemet. På stället där Togges hus brukar ligga var inte Togges hus, helt enkelt. Väldigt märkligt. Tittade bakom husen o nej. Jaja, jag hoppade väl av en gata för tidigt och började gå... Skogsväg, ja, men det kan stämma. För det går ju en sån brevid hans hus. Nä, jag var vilse.

Tillslut bredde Coop Forum ut sig framför mig. Då visste jag ju visserligen var jag var. Men det var inte rätt. Efter en stunds vandrande i skog och på väg, och med gamla taxi kunskaper lokaliserade jag en annan gata. Hittade en genväg. Lerigt. Genade över en tomt. Sen var jag framme =)
Inget mer med det.

Kvällen ska jag tillbringa med Erika, Jenny o henns nya kille. Får se vad vi hittar på :)



Självklart gjorde vi Olinda läppar, kvällen till ära =)

Inga kommentarer: