tisdag 7 oktober 2008

Kommer det någonsin bli lika långt igen?

Var på Sannamarken med Lina o Sebbe idag. Trevlig utflykt. Hade vart trevligare om jag hade fått ligga i vagnen och fått majsbågar serverade då o då :)
Solen sken och det var inte så upptrampat på gärdet att det krävdes några speciella skor för denna typen av nöje. Handlade lite små grejjs, en tröja och massa strumpor. Strumpor med djur. Strumpor med rutor. Strumpor med döskallar. Strumpor med kvinnor. Strumpor med spöken. Och så strumpor med, ja, ingenting.

Blev även påmind om hur långt hår jag hade för inte så länge sedan. Tittade igenom bilderna från dagen då jag klippte av det. Det var en fin dag. Se själva. Hur många års sparande kan det va´?

2 kommentarer:

Linn sa...

Men ditt hår är fint nu med tycker jag! Du får spara och se. =)

E-line sa...

Ja, det tycker jag me. Just nu skulle jag ändå inte vilja ha det där långa som alltid hängde efter mig. Var vått i flera dygn efter en dusch och trasslade sig till tusen om det kom en sommarvarm vindpust :P