tisdag 26 augusti 2008

Oroligt i Kvinnerstatorp!

Larsa jobbade en hel vecka hemma. Nu ligger han borta igen. Lagom när det smet en psykopat mördare o visade nyllen bara några få mil från mej i mitt ensliga hus. När jag läste om rymningen gick jag raka vägen o låste ytterdörren. Sen fick jag göra min rutinkontroll när fula gubbar har rymt från ställen. Eller när jag hör ljud som inte hör hemma här... Men här var han inte som tur var! Inte bakom duschdrapperien, inte i tvättkorgarna, inte i garderoben o inte under sängen.
Safira sa inget = Safira sa att han inte var här.
Men det var bäst att somna framför TV:n ändå ;)
Då ser det bebott ut här IFALL han hade vägarna förbi.
http://www.na.se/lindesberg/index.asp?intId=1374472

Och så vill jag påminna om att Kräftskivan smyger sig på. Hoppas fortfarande på vackert väder. Men har lånat ihop lite party tält.

Inga kommentarer: