onsdag 20 augusti 2008

Detta Tradera...

Hur länge kan man bli sittande där egentligen?? Har jag bara tid så kan jag sitta i timmar. Börjar alltid med "Sista chansen". Sen glider man in i nån kategori som bara tar en vidare längre o längre till andra kategorier. Behöver inte heller sluta med att jag köper något. Men oftast kanske ;) Är ju så kul när man får paket i brevlådan =)

De flesta köp jag gjort har ju inte varit till så stor glädje. Men jag har några favoritsaker som används. Just nu är det två olika hängen till halsband.

Vi kom in på ämnet i skolan. Och det dök upp massvis med tradera nördar som jag, mitt ibland mig. Folk som sitter o budar IN I DET SISTA för att få saker till så bra (lågt) pris som möjligt.

Jag och Larsa gjorde detta i måndags. Han har hittat en så fin klocka han ville ha. Men det blev aldrig något bra pris på dom. Förns i måndags! Då fick vi syn på en som snart skulle gå ut så vi väntade... o väntade... höll koll på om någon annan gick in på klocksidan för att lägga bud... I sista minuten slog vi till!
Nu väntar vi bara på varan. Sparade massor av hundralappar ska ni veta ;P

Inga kommentarer: