lördag 8 mars 2008

Lumpen?

Jag hamnade föresten på en sida där man fick göra ett test så man skulle få veta om och hur bra man passade att göra Lumpen. Det var ganska likt ett IQ test med olika kvadrater och gåtor, o lite ordförståelse. I utvärderingen stod det bl.a. saker som: "Du har en bra språkförståelse och kommer antagligen inte ha några bekymmer när det gäller fortsatta studier." Dettta stämmer inte allt! För jag han aldrig ens börja med ordförståelsen i svenskan på högstadiet inna ndet var dags för gymnasiet. (Detta påverkade inte ens mina betyg) Har jag sagt att min svenska lärarinna inte är i livet idag?
Under Hälsa och fysik kategorin fick de fram att: "Du verkar ha en sund inställning till träning och kroppsideal, det är jättebra! Gissningsvis är du en person som kan njuta av livet, ”softa” och ha det skönt. Stress och jäkt är nog inget för dig och det bådar gott inför framtiden."
Där ser ni! Inget jäktande alltså :)

Inga kommentarer: