måndag 17 mars 2008

Ett år som husägare.

(Och jag gillar´t!)




Dessa bilder togs för exakt ett år sedan. Vi har alltså bott här ett år nu. Känns som längre. Trivs fortfarande som fiskar i havet o möss i skafferiet :)

Igår var äntligen fruntimmersloppisen. Jag rensade ur 3 fulla IKEA kassar med kläder till detta tillfälle. Mycket fick jag sålt oxå. Nu ska jag försöka lägga ut resten på tradera, och förhoppningsvis bli av med lite till. Sen kanske det bara är Uff lr Myrorna kvar.... Himla bra idé detta iaf. alla tog med sej kläder man av olika anledningar inte använder längre. Så skulle man ha med sej nått man bakat oxå. Så det blev det bästa fiket i stan där hos Lotta i Almby. Jennie hade gjort sina utsökta biskvier, jag gjorde drömmar (som förövrigt var så runda och jämna att folk trodde det var köpekakor) Lotta hade gjort en välsmakande saffranskaka, Linn saftiga muffins o.s.v...

Idag har jag tagit kort på möbler, redigerat ihop bilderna, skrivit, krånglat, krånglat mera... men nu hoppas jag på att min annons snart dyker upp på blocket.se
Larsa hotar ju med att elda upp allt vi inte vill ha eller har plats för längre. Så idag blev det äntligen av. det tog bara ett år.

Inga kommentarer: