måndag 3 mars 2008

Helgen har inte givit mej vila

Har hunnit med så mycket. Träffat nära och kära som vi inte träffat på några veckor.
Har fikat hos farmor o Uno.
Ätit pannbiff hos Conny o Gunilla.
Druckigt vin hos Erika.
Ätit tacogratäng, hemma, med Li o Jennie.
Vart på hårdrocksfest med Jennie o Linn.
Och käkat mums mums med bröderna och pappsen.

Idag var jag i Lindesberg kl 7.30 för att besikta Saaben. Den fick 3 2:or.
- Fel färg på blinkers.
- Spricka i framlykta.
- Varningstriangel saknades.

Det här med varningstriangel... hur svårt ska det vara att ha den ligga i bilen året om?! Varrannan gång jag besiktar bilar får jag nerslag på en så enkel sak som triangeln. Vet inte hur den hoppar ur bilen till nästa års besiktning heller. Varningstriangelmonstret?

Så har jag vart på banken o beställt ett nytt Visa kort. Slog fel kod 3 ggr o blev berövad på det. Växlade även in Bath:arna jag hade kvar till SEK.
Träffade Mangs Lena på H&M. Hon hade blivit arbetslös. Ville köpa ny soffa och skulle åka till U S and A i Maj.

Ska gå en promenad med Safira i vårsolen =)

Inga kommentarer: