lördag 26 november 2011

Vilken kväll det blev!

En toppen kväll med nya o gamla vänner. Spelet blev succé och Marina skulle köpa sig ett eget. Vi åkte som sagt buss till stan o knallade in på Harrys nån timme innan hemfärd. Kul att komma ut lite oxå. Träffa lite folk man inte träffat på evigheter o få dansa några steg :)

Idag har det inte varit lika kul. Tokdålig! Skyller allt på att jag inte åt innan sängen igår... Klockan 17 var det födelsedagsfika hos Axel som blev 26 år idag o det var på gnällen att jag inte orkade. Har mått illa nästan hela dagen. Nu börjar jag känna mig som människa igen.

Jag hade tänkt att vi skulle adventspynta idag men det blev snabbpyntning nu på kvällen när ungarna lagt sig. Stakarna o stjärnorna lyser nu och det är ynka 37 minuter till första advent.

Imorgon ska vi på julbrunch på Clarion, trevlig 1:a advent!

Inga kommentarer: