måndag 14 november 2011

Idag shopping & hemresa!

För första gången sedan vi åkte lyckades jag få till en skön sovmorgon. 9.30 vaknade jag. Tyvärr var det ju ända dagen vi hade tänkt komma iväg i tid. Frukost, packa, checka ut o ta en taxi till den stora gallerian West City (?) Jag hittade byxor, smycken och ett par lågklackade stövlar. Väldigt nöjd! Hämta väskor o fortsätta till flyget!

Nu sitter vi jag vet inte hur högt upp i luften. Lugt, jag har flygplansläge på, men har tidsinställda inlägg. Bara jag kommer ihåg o slå på mobilen efter landning.

Jag sitter mittimellan två ungrar som inte fick plats i första klass, precis framför oss. Larsa fick sitta lite längre bak bland arbetarna ;) Nu ska jag återgå till min gamla "Hänt Bild". Trevlig flygresa! ;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: