onsdag 2 november 2011

Samma visa...

Tänk att det ska vara så svårt att få bra service från stora företag när det gäller elektriska prylar. Min mobil har börjat stänga av sig när jag tar kort igen. För varje dag så försämras den och stänger av sig oftare o oftare.

Jag har har haft långa diskutioner med Tele2 och Brightpoint nu, och ingen kan egentligen hjälpa mig. För HTC vill att man lämnar in mobilen 3 ggr innan man kan få en ny. Som alltid. Bara att mitt fel inte syns hela tiden, så sist kunde de inte återskapa mitt fel och skickade därmed tillbaka telefonen till mig. Jag har svårt att tro att det kommer ske någon förändring nu när den ska skickas in för andra gången, eller tredje heller för den delen.

Tele2 hänvisar till Brightpoint och tvärtom o så hänsivar de till deras rutiner som de inte kan frångå. Det är ju inte för att det är roligt som jag skickade in mobilen på service redan efter 14 dagar, och nu är det dags igen.

Jag kunde inte få prata med någon som fick frångå rutinerna eller någon högre utan det ända som går att göra i min situation är att skicka in den på service, igen.

Man blir så arg när man inte kan komma fram till en lösning utan måste skicka den fram o tillbaka ett par gånger till. Det värsta är att det inte hade varit bättre var jag än köpt telefonen eller vilken telefon jag köpt... Har varit med om det här förut, då var det en Nokia som åkte in o ut på service. 3 ggr.....

1 kommentar:

Emmah sa...

så där gjortde min htc oxå... stängde av sig oftare o oftare, jag löste det hela genom att lägga den i en låda och köpa en samsung ist :)

tråkigt dock