måndag 28 april 2008

Med alla däck i behåll......

... är jag äntligen hemma igen. Larsa bytte till sommardäck på Saaben i helgen. Idag var premiärturen. den gick till Linn i Tybble o tillbaka. Eller, jag kom bara till coop. Kännde hur de började lossna (min vääärsta mardröm är att tappa hjulen...) Fick svänga in så gott till kanten de gick på vajjer räcke vägen mellan Coop o Hovstarondellen. Och som jag misstänkte; bultarna hade skruvat ur sig. Erik, Bergarn, Mang o Lena fick rycka ut, för verktyg hade jag såklart inte... Nu sitter dom förhoppningsvis, igen. Men kommer nog inte åka nå mer med den, tills Larsa e hemma igen o har tittat till den.

Han skröt så över att han både bytt däck på Saaben och grillat söndagssteken därute medan jag fixade med sallad, sockerkaka o annat. O se hur de gick!

1 kommentar:

Li sa...

Så går det när karlar ska lägga sig i. Vet inte riktigt vilket golv jag ska rösta på i inlägget nedan, men det ljusa var nog snyggast tror jag. Det gör inget att det är nästan samma som väggarna.