fredag 11 april 2008

Lis roliga lek. . . . .

Li hade hittat på eller hittat en lek.
Reglerna är:

Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Jag blev inte roligare än såhär:

Hej, jag heter Magdalena Rosbo och är 51 år gammal. Jag är bonnde och har massvis med kor, grisar o traktoret. Kattungar oxå ;) Jag gillar att titta på bilfilmer, gärna låånga o utdragna. Gillar även Norge, med dess kullar... Jag har inga barn men är glad ändå. svart/vitt hår o svarta ögon. Min favvo artist är Petter. Inte lätt att tro, eftersom jag ääälskar hårdrock o blues...

Inga kommentarer: