fredag 14 oktober 2011

Blocket

Jag har irriterat mig på den STORA pallen med betongpannor på framsidan ända sen oktober förra året när vi la om taket. Det tog mig alltså ETT ÅR att ta en bild på skiten o slänga ut det på Blocket. Sen tog det 20 minuter innan det ringde en kille, sa att han skulle ha det, åkte o hämta en kärra o kom hit o köpte rubbet! Tänk att jag inte gjort detta tidigare!

När jag sedan frågade honom om de räckte till den friggebod han skulle bygga sa han nej, och jag fick halva grannens betongpannelager uppköpt oxå :)

Win win win!

Behöver jag säga att jag har fotat en hel del andra saker här hemma, det mesta står i källaren.... Byrå, skrivbord, plastträd o badrumsmöbel m.m..

Li, vill ni ha "under handfatet skåpet" som hör ihop med er andra badrumsmöbel? Nu när ni inte har kattlådan där....

2 kommentarer:

Li sa...

Haha vi köpte ett sådant i förra veckan :) Men vi måste såga i det för att det ska passa. Tack ändå!

E-line sa...

Synd, vårat är ju sågat o klart för just de där handfaten.