tisdag 20 juli 2010

Det blev grillat

Idag med! man kan ju inte få nog. Men denna gång var vi i Kumla o mös. Vi satt på altan o blrv omhändertagna med god mat, dryck o fika. CocaCola var INTE igår, för mig :) Öl VAR igår för L..... ;)
Det drar verklilgen ihop sig för T&C! 6 veckor till BF, spännande!

L drog iväg till MB idag för han tyckte som jag:  "Jag har iiiinga kläder att ta på mig!" Några timmar senare kom han hem med flera t-shirts, tröja o jättefina shorts. När vi skulle åka sprang vi upp i omgångar o bytte om, när det var hans tur hörde jag bara faaaa"%&#/)#=(#(&#"%¤?")(#&/¤jäääv&/#=?/!!!   Då hade dragkedjan gått sönder. Åkte förbi MB påväg till Kumla, men hans storlek var såklart slut, synd!

Vad gäller Siris gång har hon tagit några få steg idag med. Hon tycker det är kul att förflytta sig "i luften" och inte längs möbler, men det är väääldigt ostadigt änsålänge!

Vi har fixat massa ny film och ska glo på nån av dem nu!

Inga kommentarer: