torsdag 17 juli 2008

Media

Det blev visst en väldigt stor grejj av detta jag skrev om nedanför. De ringde från radio och ville interjuva mig nu på morgonen. Och det står med på NA: http://www.na.se/artikel.asp?intId=1358737&wpa=tog-springnota-fran-taxi-–-sprang-for-langsamt Jag tackade nej till radion. Tycker inte det hände så mycket. Pinsamt o vara med på radio o låtsas som att det var full action och att jag var jäätte modig som fångade dom. Nej. Inte för en sån här grejj. De ville helst gå ut med både röst och namn. Hade varit kul att få vara med att spela in och sådär dock. Se hur det funkar.
Får se om de säger något på tvärsnytt ikväll då =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eline.... Sveriges motsvarighet för Batwoman... :-)

På dom bara !!!

E-line sa...

hihi, javisst. Jag har ju semester nu, men har sytt en tajt superhjälte dräkt under dagen. Så inatt ska jag ut o jaga bovar o banditer :P

Linn sa...

Sweetie, du är allas vår hjälte!