tisdag 6 maj 2008

Det gick inte längre...

...än fram till lunch igår. Förkylningen blev för jobbig i skolmiljö o jag åkte hem.
Stannar hemma idag oxå. Matts från taxi ringde o undra om ja kunde jobba för de har fullt upp. Jag avböjde p.g.a. sjukdom. men bokade in ett parr på fredag. Får se hur det kommer gå?! Kommer jag ihåg alla gator? Hoppas jag är frisk tills dess o att jag inte har något annat planerat. Idag hade jag bara tänkt ta det lugnt o bli frisk. Dåligt väder e de oxå så det kommer bli film tittande. O kanske lite pluggande inför provet på fredag. Tusenfotingar, stinkflyn, gråsuggor, bladloppor o annat ligger på menyn.

Min hjärna känner hur mycket kunskap den går miste om när den inte får vara i skolan. Det börjar byggas vakuum. Får se om den finns kvar imorgon!

Inga kommentarer: