onsdag 31 oktober 2007

Halloweeeen

Jag har pyntat lite inför Halloween hemma. Safira gillar inte konceptet att ställa upp oranga huvuden med konstiga ansikten lite här o där. Så hon la sej under bordet o gröpade ur båda ögonen på sitt favvo gosedjur, Lejonet. Nu ligger allt hans huvud innehåll överallt... Vi var förövrigt på valpkurs nummero 2 idag. Där går lille Safira och två stora hundar som vill äta upp henne, och hon dom. Jag ska nog inte gå mer där. Verkar inte ge oss nått. Jag vill på kryssning ist. Såg att VikingLine hade en tema kryssning över min födelsedag. Sveriges Man, och så skulle gammle gumman Pandora uppträda. Så, vill nån med så hojjta till så styr vi ihop festen ;)

1 kommentar:

Li sa...

Jag tycker du ska gå kursen ändå faktiskt. Det är bra att göra när de är små, så de inte blir kriminella o grejer när de växer upp. Ska fundera på kryssningen.